Subtille biustonosze.

Naprawdę nie spodziewałem się, że pozostaną na miejscu. Kiedy opaska jest ułożona nisko z tyłu, podnosi biust wyżej, dzięki czemu masz mniej tłuszczu na plecach i jest Ci o wiele wygodniej!. Niesamowitą rzeczą w tym, że tym razem zaoferowano mi coś konkretnego, było to, że zostało wybrane z mojej listy życzeń, więc było to coś, co już wiedziałam, że podoba mi się jego wygląd!. Ponownie, jeśli używasz martwego materiału, nie masz tak dużego wyboru, z jakimi materiałami pracujesz. Biustonosz zamówiłam w rozmiarze 36G i całkiem ładnie się układa.

Biustonosze bez ramiączek.

Halka kosztuje 54 funty i jest warta każdego grosza, ponieważ detale są perfekcyjne!. Sztywność materiału użytego w zestawie Bianca świetnie pasuje do mojego stylu życia i australijskiego lata. Ale jest też dobra wiadomość! Zakładanie odpowiednio dopasowanego biustonosza sportowego może w znacznym stopniu zapobiec zwiotczeniu!. JAKOŚĆ. Sukces tej kolekcji był tak duży, że prawdopodobnie w następnej kolekcji pojawi się kolejny kolor tej samej koncepcji.

Szlafrok damski.

To właśnie takie małe szczegóły wyróżniają marki, szczególnie na rynku luksusowym. 30 Koledzy przychodzą i komentują perky boobs/nice stockings/lingerie layering tak dalej i tak dalej. Byliśmy więc bardzo podekscytowani, gdy w tym tygodniu do Now Thats Lingerie dotarła kolekcja bielizny Calvina Kleina. Nie powiem Wam z ilu, bo moi przyjaciele i rodzina czytając to mogą dostać ataku serca. Teraz wyraźnie widać, że koronki odbiegają od cienkiej i gładkiej charakterystyki, ale chodzi o to, aby zwracać uwagę na to, ile tekstury ma koronka, chyba że nie masz nic przeciwko temu, aby była widoczna pod ubraniem.

Biustonosze bawełniane polskie.

Ta przyciągająca wzrok kobieca kombinacja koronki, siateczki i biżuteryjnych detali jest obecna w całej kolekcji, czyniąc ją bardzo wyjątkową!. Jest też nieco za duży na biuście (około 27? snug), więc ma lekką tendencję do podjeżdżania w górę. Znalazłam kilka ulepszeń w tym stylu w porównaniu z ich początkową kolekcją Fullerbust. Gdzie szukać biustonosze na duży biust .Są naprawdę tanie, $10-$15 AUD w zależności od tego, czy są na specjalne zamówienie czy nie. Dam Ci też kilka wskazówek, jak osiągnąć zabójczy dekolt!.

Body bez biustonsoza.

Zaprosiła nas do przejrzenia podłogi i wyszukania wszystkiego, na co miałyśmy ochotę, podczas gdy oni przygotowali dla nas przymierzalnie. Biustonosz nie oferuje wiele w sposobie uniesienia, ale zamiast tego tworzy lekką przerwę między moimi cyckami, rozstawiając je nieco szerzej niż większość biustonoszy plunge. Delikatność elastycznej koronki sprawia, że można je z łatwością nosić pod pełnymi spódnicami. *Zastrzeżenie - seksowność tego kawałka sprawia, że mówię o sypialni. Ten zestaw jest również dostępny w kolorze kości słoniowej - idealny na miesiąc miodowy? I w zupełnie niesamowitym kolorze Cranberry, na punkcie którego jestem bardziej niż trochę gaga.

Biustonosze miękkie na fiszbinach.

Ostatnio nauczyłam się kochać linię Panache Masquerade - obecnie posiadam kilka różnych biustonoszy z tej linii, w tym biustonosz Alice w rozmiarze 28FF (który recenzowałam tutaj), baskinkę Hestia w rozmiarze 30FF (którą recenzowałam tutaj), biustonosz Persia w rozmiarze 28G (jeszcze nie recenzowany) i biustonosz Orla w rozmiarze 28GG (jeszcze nie recenzowany). Wybór inspiracji nasuwa ciekawe paralele między cenzurą artysty sprzed ponad 100 lat a cenzurą dzisiejszą. I znowu. Zanim przejdę do właściwej recenzji, chciałabym najpierw wspomnieć trochę o historii Vollers. Wszystkie te style biustonoszy mają koordynujące figi, które nie rozbijają banku.

Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:
Figi damskie
Sklep z bielizną
Koszule nocne

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Anatomia biustonosza