Najlepsze biustonosze.

Gwiazdy srebrnego ekranu z początku XX wieku dodatkowo zwiększyły złowrogi powab czarnych majtek. Niestety, nie mam fantastycznych doświadczeń z wybieraniem gorsetów - nigdy nie przepłacam i nie kupuję czegoś szytego na miarę lub z najwyższej półki, ale eksperymentowałam z wystarczającą ilością, by wiedzieć, że mam problemy z dopasowaniem. Wreszcie, bielizna z lat 50-tych jest dla duetu ogromnym źródłem inspiracji: zawsze można znaleźć biustonosze w kształcie stożka i majtki z wysokim stanem (wzorowane na bieliźnie z tamtej dekady). Druga młodość biustonosze na mały biust .Od jakiegoś czasu mam obsesję na punkcie Loveday London. Jeśli jesteś przyzwyczajona do nowoczesnej bielizny, może to nie być dla Ciebie idealny pas do pończoch. Do stworzenia Marlborough użyłam materiału Duoplex z Bra-makers Supply jako tkaniny podstawowej (próbki na zdjęciu powyżej). Zdecydowanie bardzo wygodny (jak ciągle powtarzam, zwłaszcza w przypadku straplessa!), a dodatkowy poziom bezpieczeństwa zapewniają silikonowe paski. Sukienka na sukienkę. Modibodi zmysłowe bikini z wysoką talią, Modibodi klasyczne bikini, Modibodi zmysłowe bikini z wysoką talią i wreszcie stringi Thinx. Zathiya to niesamowita firma z USA, którą zawsze z przyjemnością prezentujemy, ponieważ robi coś, co robi bardzo niewiele miejsc: oferuje kolekcję bielizny europejskich marek.

Biustonosz bawełniany bezszwowy.

Z przyjemnością mogę powiedzieć, że braletka pasuje idealnie. Jeśli mostek jest zbyt szeroki, miseczki są zbyt oddalone od siebie i biustonosz odstaje od ciała, tworząc coś w rodzaju uni-cup, który nie podtrzymuje i nie podtrzymuje skutecznie piersi. Jeszcze w grudniu mówiłam o tym, że bardzo brakuje mi stanika, który mogłabym nosić niewidocznie pod ubraniem, ponieważ mój Freya Deco w rozmiarze 28FF po prostu już nie daje rady. Kilka miesięcy temu, przeglądając Instagram, natknęłam się na gorset, którego wcześniej nie widziałam: Wide Hips Matt od Restyle. Powiedzieć, że jestem szczęśliwa z tego zestawu byłoby niedopowiedzeniem! Naprawdę jestem zakochana i nie mogę się zdecydować czy chcę to nosić cały czas czy zachować na specjalne okazje. Drugim efektem jest to, że tułów będzie się rozszerzał ponad górną część ramiączek, co jest nieatrakcyjnym profilem, nawet pod ubraniem. Czyli prawie 1000 USD za komplet. Piękna minimalistyczna prostota jego projektów w luksusowych (i wygodnych) tkaninach sprawia, że są one idealnym wyborem na dzień i na wieczór. Mam 4 biustonosze Dessous, ale Sophia jest zdecydowanie nowym faworytem. Nie można zapomnieć o szaleństwie t-shirtów z sutkami i cyckami, które zostały dosłownie wykorzystane przez każdą dużą markę i jej psa.

Najlepsze biustonosze.

Rzadko kiedy wszystkie trzy z tych potrzeb są spełnione w jednym biustonoszu. Coś, co bardzo podoba mi się w tym biustonoszu to suwaki w kształcie serca! Jest to bardzo uroczy detal, ale podoba mi się również to, jak łatwo można je regulować. LEPSZE WSPARCIE. Może to być dla Ciebie nowością, że to właśnie ta część, a nie ramiączka, jest w głównej mierze odpowiedzialna za podtrzymywanie miseczek. Biustonosz uformowany - z uformowanymi miseczkami wykonanymi z cienkiej warstwy materiału lub koronki, z podszewką lub bez, czasami z szwem w poprzek miseczki dla dodatkowego kształtowania. Jedną prostą odpowiedzią jest to, że zależy to od Ciebie. Jak już wspomniałam, są szerokie i płaskie u dołu i po bokach, tworząc dziwną płaskość, a potem szczyt, ale mam wrażenie, że właśnie to tworzy ten doskonały dla mnie dekolt. Jako nowa marka mogę dyktować etyczne stanowisko, jakie przyjmuję. ale zapewniła mnie również, że ona też nie może ich nosić i że zawsze pisze do firmy, namawiając ich do zrobienia mniejszych rozmiarów. (Kolejna uwaga od zespołu redakcyjnego - może powinnyśmy wypróbować ją w rozmiarze, który ma wyjmowane wkładki?!).

Stanik do karmienia.

Rozciągliwa koronka pomaga dopasować się do moich zmiennych cycków, ale czuję, że górna krawędź miseczki jest lekko zamknięta, więc może to być problem, jeśli jesteś FOT. KILKA PIERWSZYCH ZDJĘĆ JEST NIEZRĘCZNYCH. Wiesz, że miseczki Twojego biustonosza są za duże, kiedy. Dla zupełnie innego, ale równie pięknego wyglądu, Blush proponuje kolekcję New Romance! Przedstawiamy tu niskie biodrówki z kwiatowym nadrukiem. Są trzy zestawy haftek, a ramiączka są w pełni regulowane. Podoba mi się to, że nie jest ona bardzo widoczna, chyba że wpada w światło - dzięki temu zwykły czarny biustonosz z nudnego staje się nieco interesujący. Stanik, który ostatecznie kupiłam to Panache Andorra w kolorze czarnym. Nie będzie również żadnych dodatkowych opłat za duże przedmioty - zrobiłam mały wiwat radości, gdy to usłyszałam. I NAPRAWDĘ cieszę się, że to zrobiłam. Oto kilka moich ulubionych znalezisk poniżej 35 USD!.

Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:
Biustonosze duże rozmiary
Stroje kąpielowe
Sklep z bielizną

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Anatomia biustonosza