Biustonosz po operacji biustu.

W przypadku większych rozmiarów miseczek szersze ramiączka zapewniają również lepszą harmonię wizualną z resztą ubioru. Nie jestem dziewczęcą dziewczynką - nie zawsze przepadam za kokardką - ale jest ona urocza w połączeniu z wycięciem pod spodem. Wszyscy znamy negatywną prasę, jaką Victorias Secret otrzymuje od wielu dobrze dopasowanych bielizny świata, i muszę powiedzieć, że się z nią zgadzam. Jeśli druty są za krótkie, nie będą działać. Po pierwsze, powiedziałabym, że ten biustonosz jest uroczy i zabawny. Underbust: 70cm (27. W rezultacie moje cycki nie są tak uniesione, ale przynajmniej nie uciekają, gdy bawię się w wodzie. Sekcja z bielizną, o dziwo, naprawdę przyciągnęła mój wzrok i wyszłam z torbą pełną smakołyków, którymi chcę się z Wami podzielić. Trudno dostrzec dzięki czarnej, elastycznej nakładce, jak dobrze miseczki są dopasowane, ale są prawie na miejscu - mam tylko małe marszczenie w górnej części miseczki, które prawdopodobnie wynika raczej z tego, że nie mam wystarczająco mocno ściśniętych ramiączek, ponieważ próbuję powstrzymać podjeżdżanie paska do góry. Nigdy nie widziałam innej bielizny w tym kolorze, który jest bardzo delikatnym odcieniem złota.

Bawełniane majtki.

Mam na sobie szorty Freya Deco Shape Shorts w kolorze kości słoniowej, które wygrałam w zeszłym roku w konkursie Deco 365 (wielki post na ten temat już wkrótce!). Biustonosz sportowy typu Racerback: Ramiączka biustonosza sportowego typu Racerback są połączone między łopatkami, w przeciwieństwie do tradycyjnych ramiączek. Myślę, że są one świetną opcją dla nastolatek, które właśnie zaczynają miesiączkować, wiem, że tampony mogą wydawać się dość zniechęcające, a podpaski są po prostu nieporęczne i obce. W przypadku testowania biustonosza bez ramiączek, musisz dodatkowo przykleić osłonkę do miseczki, aby utrzymać drut we właściwym miejscu i prawidłowo ocenić dopasowanie. Najbardziej dosłownym ukłonem w stronę trendu fuck you censorship musi być cenzorski zestaw Scantilys. Staniesz się lepszą krawcową. Na pewno nie jest to jeden z najbardziej podtrzymujących biustonoszy, jakie posiadam, ale na pewno jest jednym z najwygodniejszych. Lato jest wspaniałe z wielu powodów, nie tylko z powodu darmowej przepustki, którą wszyscy dostajemy, aby złamać niektóre zasady mody tu i tam! Piękne czyste niebo, gorące powietrze i jasne słońce sprawiają, że wszyscy czują się jak na luzie, przesuwając granice mody. Ale czuję, że nie mogę zrobić recenzję gorset bez kilku słów ostrzeżenia i porady pierwszy: ważne jest, że jeśli masz na sobie odpowiedni gorset zaprojektowany dla szkolenia talii, aby upewnić się, że sezon go (lub break it in pierwszy), co oznacza noszenie go zasznurowane tylko przytulnie na początku przez kilka godzin na raz przed zwiększając szczelność i długość noszenia powoli w czasie. W końcu to ona jest ekspertem.

Wysokie stringi.

Biodro górne: 37. Zmagam się z dzwonieniem do ludzi, daje mi to ogromny niepokój, dosłownie odkładałam to przez miesiąc, bo dawało mi to tyle stresu. Spotykam się z kilkoma dziwnymi spojrzeniami, kiedy noszę ten stanik, ale to część jego uroku, czuję się jak pin-up z lat 50-tych. W tej chwili jest to ograniczone do obszaru Sydney, ale są plany, aby mieć pop-upy otwarte w innych dużych miastach w Australii, a ostatecznie za granicą. Jeszcze jeden fakt o biustonosz do karmienia .To tylko sprawia, że mam ochotę machnąć białą flagą i się poddać. To co uwielbiam w zestawach dostępnych na tej stronie to różnorodność kształtów, stylów i wyglądu. Wpadł mi w oko wiele miesięcy temu, ale wiele razy powstrzymywałam się przed pójściem do kasy, więc w końcu pozwoliłam sobie na zakup, gdy cena spadła. Oczywiście, można też wybrać bardziej wyrafinowaną opcję i postrzegać ten trend jako inspirowany bezpośrednio sztuką. Zarówno w górnej części biustonosza, jak i w dolnej części zastosowano tę samą gumę. Ale poza tym, ładne jedwabiste-front, który daje off vintage-y vibe, a oni są prawie wysokie talii.

Biustonosz gorset.

Róż jest tak samo jaskrawy na żywo, jak na zdjęciach. Wszystko w jednym ciała suspender kocham i wszyscy inni muszą, jak również to jest teraz wyprzedane. Tkanina i design. Trochę jak kopiec w porównaniu do góry, jeśli to w ogóle coś znaczy. Jednak dla mnie są one nieco za grube w dolnej części, w miejscu, w którym łączą się z samym biustonoszem. Baw się dobrze w promieniach słońca i spraw sobie coś wyjątkowego,. Inne wyjątki to kobiety karmiące piersią lub te, które właśnie przeszły operację w tej okolicy. Czułam się nieco ciasno, kiedy podciągałam je na kości udowe, ale kiedy spoczywały na mojej talii, czułam, że są po większej stronie. Nie mogę się doczekać, aż ich nowa kolekcja spadnie, naprawdę mam nadzieję, że wypuszczą 5 paczek we wszystkich podstawowych kolorach tych majtek. Jeśli chcesz wyglądać tak, abyś w swoim komplecie bielizny czuła się słodko i seksownie (i całkowicie uroczo), nie szukaj dalej.

Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:
Kostiumy kąpielowe
Biustonosze miękkie
Stroje kąpielowe

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Anatomia biustonosza